می توانید بیمار نارسایی کلیه با 43 درصد عملکرد کلیه اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید بیمار نارسایی کلیه با 43 درصد عملکرد کلیه اجتناب از دیالیز

می توانید کلیه بیمار شکست با 43 درصد عملکرد کلیه دیالیز جلوگیری از؟ همانطور که همه ما دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین راه برای از بین بردن نشانه های نارسایی کلیه می دانید، آن را نیز به برخی از عوارض جانبی است. اما در روز ما مردم به طور فزاینده با کیفیت زندگی مربوط می شود، به طوری که آنها به دنبال برخی از درمان های دیگر که امن تر و کارآمد می باشد.
آیا هیچ راهی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، در گذشته، پیوند کلیه تنها راه برای جایگزین دیالیز است. اما در روز ما، با تکنولوژی توسعه یافته، کارشناسان یک سری از روش های درمانی بر اساس داروهای چینی سنتی که می تواند به نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از بیمار از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک اختراع کرده اند. اما این شرایط بیمار باید کسانی که درمان قبل از کلیه های خود را می رود شکست کاملا را است.
می توانید کلیه بیمار شکست با 43 درصد عملکرد کلیه دیالیز جلوگیری از؟
در واقع، یک بافت کلیه می رود نکروز آنها نمی تواند تعمیر شود. به این معنا که تا زمانی که آن بافت کلیه می نکروز می توان آنها را درمان به موقع ترمیم نیست.
بیمار با 43 درصد عملکرد کلیه اگرچه کلیه خود را در برخی از خاص آسیب دیده، اما کاملا آسیب دیده نیست، به طوری که آنها هنوز هم شانس برای بهبود عملکرد کلیه های تعمیر کسانی که آنهایی که آسیب دیده و حفاظت آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر است.
اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632
مهم نیست که وقتی، بدون توجه به جایی، برخی از مردم در انتظار کمک شما، پس نمی دهد تا به راحتی وجود دارد. اگر مردم دیگر نمی خواهید به رها کردن زندگی خود را، پس چرا شما خودتان را تسلیم؟





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: